Chcete na sobě zapracovat, zlepšit kondici, tvarovat postavu a udržet si zdraví na maximum? Je čas jednat a začít pravidelně cvičit.

Cíle a výhody: tvarování a rýsování těla, posilování a nárůst svalové hmoty, zlepšení kondice a stability těla, pilování techniky cvičení, zvyšování motivace a získání disciplíny pro pravidelné cvičení, prevence chorob (srdeční a cévní choroby, diabetes, vysoký krevní tlak a cholesterol, řídnutí kostí, choroby dýchacího systému), zvyšování imunity.

Fotografie

Trenuj-s-FitRoS_IMG_0480_small
Nácvik stabilizace a správného dýchání
Posilování (odporový trénink)
TRX-trenér
TRX cvičení a využití vlastní váhy
Úprava jídelníčku

Informace

Jako fitness trenér vám díky svým znalostem mohu pomoci vybrat ideální způsob cvičení. Neodmyslitelnou součástí tréninku je analýza stravovacích návyků a úprava vašeho pravidelného režimu. Všechny tyto prvky kombinuji pro dosažení cílů svých klientů. Individuální přístup je pro mě pravidlem.

Místo, frekvence a způsob tréninků dle společné domluvy.

  • Trénování ve fitness centru (posilovně):
    • Cvičení a rozvoj vašich posilovacích dovednostní a technik.
    • Asistence při zvedání vah pro dosažení optimálního pohybu. Důraz na předcházení zranění při nesprávné technice.
    • Motivování a podpora ze strany trenéra.
  • Tréninky venku:
    • Trénink s TRX (závěsný posilovací systém) a cvičení s vlastní vahou.
    • Plánování běhání (příp. chůze) a speciální kombinované tréninky s ostatními aktivitami.
    • Protistresové aktivity – nic nedokáže za hezkého počasí zlepšit náladu a snížit stres tak, jako cvičení na čerstvém vzduchu v přátelské atmosféře.
  • Vylepšení jídelníčku a aplikace zásad zdravé výživy
    • Složení stravy lze upravit tak, aby obsahovalo živiny a energetický příjem, které odpovídají vaší tělesné zátěži a umožní potréninkovou regeneraci.
  • Cvičení pro páry:
    • Můžete přijít se svou drahou polovičkou a začít společně trénovat pod mým vedením – jde to lépe a máte při sobě vždy podporu a motivaci (znám z vlastní zkušenosti).
  • Cvičení s „parťákem“:
    • Cvičení kupříkladu s kamarádem, známým, kolegou z práce nebo ze školy.
    • Díky vzájemné podpoře a třeba i soupeření lze dosáhnout velké motivace a lepších výsledků.
    • Pro malé skupiny do počtu 3 osob (pro větší skupiny – viz skupinové lekce).
    • Výhodnější – cena lekce se rozděluje mezi členy skupiny.
  • Kombinace tréninků pod dohledem trenéra a samostatného cvičení, kdy si opakujete nové cviky z tréninkového plánu.
    • Vysoká účinnost a výhodná cena díky rozložení placených lekcí na delší časové období.

Ceník zde. První lekce zdarma, pak se můžete rozhodnout, jestli si trénink vyberete.

Posilovani

Hubnutí-a-tvarování

Podpora-zdravi

Kompenzacni-trenink

 

Vykonnostni-trenink

Kondicni-trenink


„Věřím tomu, co dělám. Věřím, že to má velký význam. Do aktivit s Vámi vkládám velkou porci nadšení a optimismu.“

Mám zájem o takový trénink

 

Share