Krupičná kaše s mákem, banánem a granolou

posted in: Recepty, Výživa | 0

Na 2 porce (respektive 1 velkou porci):

  1. Do menšího hrnce dejte 2 lžíce krupičky, 1 lžíci namletých nebo jemných ovesných vloček a 1-2 lžíce mletého máku.
  2. Zalijte sójovým nebo jiným rostlinným mlékem – cca 300 ml (dále při vaření dolijte podle požadované hustoty kaše).
  3. Ze zdravého koření doporučuji na špičku lžičky kurkumu a jen lehce sypnout černý pepř (metabolicky podpoří efekt látek z kurkumy – jako je např. kurkumin). Alternativou může být i lžička skořice nebo kakao.
  4. Také do kaší přidávám půl lžíce namletého lněného semínka (výborný zdroj nenasycených mastných kyselin a dalších pozitivních látek).
  5. Ovoce nesmí chybět, vzhledem k tomu, že nepoužijete žádný samotný cukr, doporučuji něco sladšího – výborný je samozřejmě zralý banán, hodí se i kaki nebo datle (případně datlový sirup).
  6. Aby to trochu křupalo navrch můžete kaši posypat pečenou granolou s ořechy.
  7. Na dochucení během snídaně jsem měl po ruce tahini (sezamová pasta) a med, ale dokážu si představit i třeba džem.

Taková snídaně nebo svačina dodá energii na celý den, nebo vám po tréninku dovolí skvělou regeneraci. 

image_print
Share

Napsat komentář