Běh & Síla – můj trénink

Můj trénink…

V posledních dnech jsem svůj plán obohatil o tréninky s kombinací běhu a posilovacích cvičení. Rád kombinuji tyto aktivity během týdne, ale nyní je chci více zařadit v jednom dni, a dokonce ve stejném tréninku.

Začínám relativně delším úsekem běhání, zpravidla 5-10 km, který je následován posilovacím cvičením v parku, nejlépe když je po ruce hrazda a bradla. Běh si vybírám v členitém terénu a s kopci, abych více posílil nohy. Trénink zakončí běh s návratem domů, tentokrát jde o kratší úsek v podstatně pomalejším tempu (nebo alespoň namáhavějším), protože velkou část energie a krve si vyžádaly svaly při posilování.

Trénink:

  • 1) Běh 5-10 km, v terénu nebo po cestách, kopce.
  • 2) Posilování s vlastní vahou:
    • 1. kruh cviků: Shyby nadhmatem s širokým úchopem + Kliky na bradlech + Výpony na jedné noze – opakovat 3x
    • 2. kruh cviků: Shyby podhmatem s úzkým úchopem + Kliky na bradlech + Výpady do strany (s addukcí v horní poloze) – opakovat 3x
    • Závěrečný cvik: 3×10 angličáků (nebo 2×15, příp. 1×30)
    • Pauzy mezi cviky krátké (10-15 s), mezi kruhy 15-30 s
  • 3) Běh s návratem, cca 2 km.

Tento trénink praktikuji i v zimě, výhodnější je počasí, kdy není silný vítr (cca < 5 m/s), který jinak při posilovací fázi bývá dost mrazivý a nepříjemný.

Pokud máte vlastní tipy na podobné tréninky, napište mail nebo na facebook. Rád si o tom přečtu. 😉

image_print
Share

Napsat komentář