Vítejte na webových stránkách o cvičení, stravě a zdravém životním stylu. Jsem trenér a zároveň student medicíny – to mi přináší řadu výhod a znalostí, které jiní nemohou nabídnout. Sdílím zde užitečné informace a nabízím své služby. Mým cílem je pomoci Vám ovládnout pohybové aktivity, které se dají využít pro zlepšování kondice, výkonu, postavy a především zdraví. O mém postoji k trénování – zde.

FacebookTwitterGoogle+EvernoteSdílet

Poslední příspěvky

Tréninky v srpnu a září 2016

Chcete se rozhýbat, protáhnout a odreagovat? Máte možnost zlepšit si kondici a získat nové dovednosti – přidejte se k trénování s FitRoS. Během srpna a září se otevřou volné termíny, ve kterých se můžete... READ MORE

Cukry

Existuje celá řada sladidel, přirozených i umělých. Zde se zaměříme na cukr jako takový, kterým si sladíme např. čaj. Bílý cukr Jedná se o potravinářský cukr, který je běžně užíván ke slazení. Chemické... READ MORE

Glykemický index

Glykemický index (GI) je bezrozměrná veličina, která nám sděluje, jak dané jídlo ovlivňuje hladinu krevního cukru (glykémii). Čím je GI vyšší, tím je nárůst glykémie rychlejší a větší, naopak čím nižší GI, tím... READ MORE

Basmati rýže

Rýže basmati je druh rýže, která má dlouhá zrna a zvláštní chuť a aroma. Z nutričního hlediska se jedná o zdroj sacharidů. Od jiných druhů rýže, se kterými se běžně setkáváme, se liší... READ MORE

Svačina se slunečnicovým chlebem

Je zde další tip na svačinu, pokud vyrážíte někam do světa. Dnes se jedná o celozrnný slunečnicový chléb s tvarohovou pomazánkou, sýrem, rukolou a paprikou. Je to celkem jednoduché. Co potřebujete 2 krajíce... READ MORE